Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 18 juli 2017

Zomeravond


Zomaar genieten van een zomeravond thuis......


Lekker samen eten 
(heerlijk, iedereen thuis)


Beetje genieten van de bloemen in de avondzon.





Wat buiten dralen en maar weer eens een nieuw projectje opgezet.
Wel winters maar die komt vanzelf weer 😁!
En dit is leuk..............!!!






3 opmerkingen:

  1. Heerlijk he die zomeravonden? Genieten met een hoofdletter. Mooie kleur die Unicat. Wat gaat het worden of is dat nog een verrassing?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O heerlijk! Zie ik daar Kamperfoelie op de foto? Dat ruikt zo ontzettend lekker. Dat er nog geen bol Unicat 'kamperfoelie' bestaat. Zou een mooie kleurencombi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de bol unicat die begint met ecru. Eindigt met een draadje lichtbruin,en ecru en denimblauw.
    Vind hem elke dag mooier.

    BeantwoordenVerwijderen