Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 2 februari 2018

Nieuwe voorraad handgeverfd garen!

Tjonge, het drogen, fotograferen en in een webshop zetten duurt een stuk langer dan het verven van deze strengen 😉. Puur economisch gezien is het een totaal onrendabele tijdsinvestering, dat produceren van handgeverfd garen. Maar het plezier en de schoonheid compenseren alles!


Het is niet zóveel waard maar "geïnspireerd op Monet"

Afbeeldingsresultaat voor monet painting

Maar ook tweedjes:


Pastelletjes en felle kleuren, stippeltjes of voor mannen-zonder-te-veel-poespas (maar voor alle garens telt: op = op!). Alles vind je in de webshop. (en natuurlijk liggen ze gewoon in de winkel waar je de kleuren in het echie kan zien. Want in het echt zijn de kleuren écht veel mooier!)







30 (!) nieuwe kleurtjes staan nu in de Webshop. We hebben ook een 5-tal kleuren in High-Twist, een superluxe zacht garen van 80% merino en 20% polyamide. Voor héle zachte sokken maar ook voor baby-truitjes, kollen, sjaals en prima te combineren met effen merino.
Van dit garen gaan we zeker nog veel meer verven.

Wil je je laten verrassen? Je kunt je nog steeds aanmelden voor het Verrassings-abonnement!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten