Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 10 april 2018

Kunststukje!

Ziezo, alles ligt weer in het vak! Even in dozen gooien op het eind van de beurs was niet zo moeilijk, maar het kostte wel even tijd om alles in de winkel weer te ordenen. Maar met de winkeldeur open en de heerlijke lente buiten was dat een lekker karweitje.

Heb je dit prachtige kussen al gezien? Wat een kunststukje!


Het patroon is van Lillabjörn Crochet en ik vind het werkelijk een plaatje! Je kunt het Engelse patroon kopen via Ravelry of Etsy. Je kunt kiezen of je het kussen in 2 of 4 kleuren haakt, het gebruikte garen is Scheepjes Stone Washed.


DOVE square pattern combines tapestry and overlay crochet techniques. www.lillabjorncrochet.com






2 opmerkingen:

  1. Ik ben een groot fan van Lillabjorn. Ze heeft zulke prachtige patronen. Fijn dat alles weer opgeruimd is, geeft altijd een lekker gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi dat kussen en dan bedoel ik alleen de bovenste, jeanet ik wil je een tip geven: zet in je webshop meer kant en klaar dingen, met patroon erbij, kan eventueel wat geld voor gerekend worden, ik denk dat veel mensen dan gauwer iets bestellen, groeten mia

    BeantwoordenVerwijderen