Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 14 mei 2018

Kleur!!!

Het wordt nu écht serieus hoor! Nog zo'n 2½ week te gaan en dan houden we weer ons Brei- en Haakfestival. Achter de schermen zijn we echt volop bezig want er is die dag van alles te doen. Deze week blog ik weer over een aantal deelnemers, stay tuned!!

Uiteraard zorgen we er ook voor dat er leuke draadjes te koop zijn. Zoals je van andere jaren weet hangt het vol in de verschillende tenten met prachtige projecten/voorbeelden: sjaals, omslagdoeken, dekens, truien - zowel haken als breien: inspiratie genoeg voor iedereen!

Het was vandaag de hoogste tijd om wat kleur aan te brengen aan wat strengetjes, om 10 uur vanmorgen begonnen we en nu - 11 uur 's avonds - hang ik het laatste strengetje te drogen.....







Het droogrekje hangt ondertussen veel, veel voller - we hebben zoveel mooie draadjes gemaakt! Echt voor elk wat wils.
Of ik deze nog in de webshop geplaatst krijg, is nog niet zeker. Eerst maar drogen, en dan kijken of ik een gaatje vindt om te fotograferen. En anders maar gewoon komen, he? 😁


Nu gaat bij mij ook het lampje uit, ik duik de koffer zo in. Morgen weer een nieuwe dag!



2 opmerkingen:

  1. Wat een werk! Maar het is prachtig! Ik kan het weten want ik kreeg met Moederdag 2 van jullie strengen! Heeel erg blij mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een werkdag. Jouw rek hangt echt vol met prachtige strengetjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen